Hledáte mobil?

Mobilní Telefony - záruční servis a reklamace

Dne 1.3.2009 jsme uzavřeli naši provozovnu v Praze, záruční a pozáruční servis je však i nadále až do 1.5. 2011 plně v provozu. Do opravy a k případné reklamaci však nyní již přijímáme pouze zboží které bylo prodané buď v našem kamenném obchodě či eshopu a nebo některým z našich obchodních partnerů. Jakékoliv zásilky se zbožím určeným k opravě nebo vyřízení reklamace apod, nám od tohoto data zasílejte výhradně českou poštou a na adresu místa podnikání, na které je nadále zajišťován servis mobilních telefonů.


Nevíte jak máte správně řešit svoji reklamaci a potřebujete více informací nebo poradit?


S ohledem na i nad zákonem stanovené informační povinnosti pro spotřebitele a zejména z důvodu již dále neakceptovatelné míry stále rostoucího počtu pokusů o zjevné zneužívání zákonných práv spotřebitelů Vás tímto předem informujeme zejména o těchto skutečnostech:

  • jakékoliv nevyžádané dobírkové zásilky z pochopitelných důvodů zásadně nepřebíráme, zboží zaslané k nám do opravy či na reklamaci na dobírku tak bude bez našeho zásahu automaticky navráceno zpět k odesílateli.

  • za jakékoliv poškození zboží nebo ztrátu během přepravy k servisu i zpět k zákazníkovi ručí výhradně přepravce, je jen Vaší volbou jakým způsobem si svoji zásilku zajistíte vhodným zabalením, pojištěním, typem přepravované zásilky atd.

  • jakákoliv reklamace je ze zákona vždy zahájena teprve okamžikem prokazatelného fyzického převzetí zboží k reklamaci prodejcem nebo servisem, svévolné a spekulativní započítávání si doby přepravy zboží k servisu nebo prodejci do zákonného limitu 30 dní pro vyřízení reklamace tak nemá na skutečnou délku vyřizování reklamace pochopitelně žádný vliv.

  • jakákoliv reklamace je ze zákona považována za vyřízenou okamžikem kdy je o ní rozhodnuto prodejcem nebo pověřeným záručním servisem a to buď provedením záruční opravy nebo výměny vadného zboží v případě uznání reklamace jako oprávněné, příp. jejím zamítnutím a vystavením písemného zdůvodnění o zamítnutí reklamace nebo provedené opravě či výměně zboží.

  • každý spotřebitel se musí o výsledek vyřízení své reklamace zajímat sám, neboť pokud tak ať již v důsledku svého opomenutí, chyby či záměrné spekulace neučiní, musí snášet veškeré důsledky, které pro něj z jeho nečinnosti v tomto směru vyplývají.

  • všechny dříve uváděné elektronické kontakty jsou z důvodu omezení vyplývajících z uzavření naší kamenné provozovny a současně i ze změny našich dalších činností zrušeny a nejsou nadále pro potřeby obchodu ani servisu nijak používány.





Registrační a kontaktní údaje firmy


Adresa místa podnikání :

Mobiltechnik.cz, Koněvova 3, Praha 3, Žižkov, 130 00

( Tato adresa slouží pouze k poštovnímu styku a upozorňujeme, že zde není poskytována žádná osobní zákaznická podpora!!! )



| TOPlist TOPlist | © 1994 - 2016 Mobiltechnik.cz |

Taxi Mělník | Taxi Praha | Taxi Mělník a okolí | Taxi Praha a okolí